درباره ما

1402/03/27 15:11:04

برند گل باران اولین برند تولیدی شرکت طوبی گل، یکی از معتبر ترین کارخانه های تولید محصولات مو و ناخن با قدمتی بیش از 30 سال در ایران می باشد، می توان برند گل باران را جزء اولین برندهای ایرانی دانست. این برند ایرانی معتبر و خوش نام آرایشی و بهداشتی، محصولات با کیفیتی را تولید می کند که در سراسر کشور به فروش می رسند.

همکاری با متخصصین مجرب حوزه آرایشی و بهداشتی، استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، پیروی از استانداردهای بین المللی کیفیت (مطابق GMP)، همچنین بکارگیری دستگاه های حرفه ای و به روز، دلیل کیفیت بالای محصولات گل باران است که باعث شده این برند مورد توجه مصرف کنندگان قرار بگیرد و تا به امروز پر فروش ترین برند لاک ناخن ایرانی در کشور باشد.

پس از مشاهده استقبال گسترده ازلاک ناخن گل باران مدیران این برند تصمیم گرفتند تا محصولات مو را نیز به سبد خرید گل باران اضافه کنند و رنگ مو، پودر دکلره، اکسیدان و سرم مو را تولید و روانه بازار کردند خوشبختانه محصولات مو برند گل باران نیز به سرعت جایگاه خود را در بازار و بین مصرف کنندگان پیدا کرد و جزء محصولات پر فروش قرار گرفتند.

به دلیل اهمیت کیفیت محصول تولیدی برای مدیران شرکت، محصولات برند گل باران را می توان با برترین برندهای اروپایی و امریکایی مقایسه کرد. کیفیت عالی و قیمت مناسب محصولات گل باران باعث شد که این برند بتواند به راحتی با برند های خارجی رقابت و مشتریان وفاداری بین کشورهای آسیایی و حوزه خلیج فارس پیدا کند.

برند گل باران بصورت تخصصی روی محصولات مو ( کرم رنگ مو، رنگ مو پودری، پودر دکلره، اکسیدان و سرم مو) و محصولات ناخن ( لاک ناخن، لاک پاک کن) کار می کند.

درسال 1400 محصولات مو برند گل باران با بسته بندی و طراحی جدید با نام گل باران شاین ( Golbaran Shine)  وارد  بازار شد.  

۰ دیدگاه

ثبت دیدگاه

برای ثبت نظر ابتدا ثبت نام کنید یا وارد سایت شوید